AUTOHIPNOZA...Pasi simpli de realizare


AUTOHIPNOZA...Pasi simpli de realizare

AUTOHIPNOZA
Esti pe cale sa afli secretele autohipnozei. Cei mai multi hipnoterapeuti practica cu regularitate autohipnoza pentru a se mentine sanatosi si fericiti. In timp ce hipnoterapia castiga popularitate ca fiind o tehnica sigura, dar puternica pentru schimbare, multi oameni nu apeleaza la un hipnoterapeut din diferite motive. Acestia nu gasesc un hipnoterapeut bun in orasul in care locuiesc, nu au posibilitatea financiara de a apela la un hipnoterapeut sau nu doresc si nu se simt comfortabil sa discute problemele personale cu o persoana necunoscuta. Auto hipnoza este foarte utila in aceste cazuri deoarece nu costa nimic si se poate face in confortul propriei case.

Pentru inceput, trebuie sa te asiguri ca cel putin jumatate de ora nu vei fi deranjat, de preferat o ora chiar. Anunta-ti familia si prietenii sa iti ofere o ora de liniste. Gaseste un loc confortabil. Un loc placut, curat, ingrijit unde temperature este potrivita. Estompeaza lumina. Daca doresti, poti sa aprinzi cateva lumanari si betisoare parfumate. Poti sa stai confortabil intr-un fotoliu sau poti sa te intinzi–cum este mai confortabil pentru tine. Este important sa te asiguri ca nu stai cu picoarele incrucisate.
1. Inchide ochii si respira de 10 ori incet si profund - inspira pe nas si expira pe gura. Repeta in gand la fiecare expirare „Relaxeaza-te”.
2. Acum imagineaza-ti ca ai in fata ta 10 trepte, iar la capatul lor este o usa. Cu fiecare respiratie te simti din ce in ce mai relaxat.
3. Cand ajungi la capatul scarilor, deschide usa care duce la locul tau ideal de relaxare. Poate sa fie o plaja, o gradina, orice loc imaginar sau real.
4. Incearca sa folosesti cat mai multe simturi. Priveste in jur. Fa o pauza si asculta sunetele din jur. Poate se aud pasarile ciripind sau vuietul usor al vantului. Poate simti misorul dulce al florilor sau mirosul sarat al marii. Atinge obiectele din jur si fa-le cat mai reale posibil.
5. Exploreaza locul preferat de relaxare si bucura-te de el.

Aceasta este o tehnica foarte buna prin care se poate experimenta o stare de relaxare profunda si placuta. Multi dintre noi nu experimenteaza o stare de relaxare autentica in nici o situatie, iar acest lucru ne afecteaza starea de sanatate in multe feluri.

Stresul duce la slabirea sistemului imunitar, provoaca stari de iritabilitate, anxietate si nefericire printre multe alte lucruri. Daca este practicata aceasta stare de relaxare, se pot imbunatati foarte mult sistemul imunitar si starea de sanatate. Daca nu reusesti din prima incercare sa atingi starea de relaxare este necesar sa perseverezi. A intra intr-o transa hipnotica este o abilitate care se poate imbunatati cu timpul. La inceput este posibil sa fi constient de ceea ce se intampla in jurul tau, de aceea asteptarile cu privire la capacitatea si usurinta intrarii in transa la prima incercare nu trebuie sa fie foarte mari. Poate va fi necesar sa apelezi la un hipnoterapeut sau sa asculti o caseta audio pentru ajunge la starea de transa. Dupa ce ai experimentat starea de transa o data sau de doua ori vei fi mult mai informat in ceea ce priveste starea mintii pe care o cauti.

Poti sa mergi mai departe in practica autohipnozei.Poti sa inveti sa-ti administrezi sugestii specific problemei cu care te confrunti.

In continuare voi prezenta cateva tehnici care pot fi folosite dupa ce ai ajuns la punctul 5.
Ceea ce mintea isi imagineaza, poate deveni real. Daca iti imaginezi ca ti se intampla ceva rau, poti simti emotiile cu aproape aceeasi intensitate ca si cum acel lucru se intampla in realitate. Succesul naste success, deci daca te vizualizezi avand un succes, te ajuta sa realizezi acel lucru in realitate. Poti sa te vizualizezi mai slab, mai sanatos sau mai bogat de exemplu. Sau poti alege sa te vizualizezi avand o reusita importanta, precum o promovare sau o slujba noua. Fa imagine cat se poate de reala , foloseste toate simturile tale si fa acest exercitiu cat de des poti.

Esti limitat doar de imaginatia ta. Defapt, puterea creativitatii va creste cu cat autohipnoza va fi utilizata mai des, iar starea generala de sanatate si fericire se va imbunatati. Deseori, oamenii se opresc din utilizarea hipnozei o data ce au imbunatatit anumite aspecte din viata lor. Cu toate acestea, acest lucru nu va permite experimentarea deplina a efectelor pozitive a starii profunde de relaxare, iar lucrurile pot sa devina cu usurinta la fel ca inainte.

Stabileste o anumita data in care sa practici autohipnoza, chiar daca este doar o data pe saptamana. Daca te confrunti cu probleme specifice, mareste frecventa cu care practici autohipnoza.

Aceste tehnici au scopul de a imbunatatii starea mentala si psihica generala a oamenilor si de a sublinia eficienta hipnozei in provocarea si mentinerea schimbarii in viata oamenilor.
 
Vino cu noi si afa mai multe: Tabara HypnoSPA